Naildesign.pl Hurtownia kosmetyczna online paznokcie rz臋sy pedicure wosk
Koszyk
Koszyk: 0 szt. Suma: 0,00 PLN
  KatalogRegulamin
J臋zyk
polski Deutsch English rosyjski Italian
Logowanie
Koszyk
... jest pusty
Kategorie
Nowo艣ci
Zobacz wszystkie
Promocje
Zobacz wszystkie
Producenci
Waluty
Facebook
Polub nas na facebooku:

ZapiszZapiszZapiszZapisz
Informacje
Bestsellery
Kontakt
FAX
0048-228800455w108
Tel
0048-228800410
Tel
0048-228800455
GSM
531747544
GSM
515 494 165
Godziny dzia艂ania sklepu
pon- pt.: 8:00-18:30 sob: 9:00-13:00
Biuletyn
Chcesz by膰 na bie偶膮co informowany o nowo艣ciach w sklepie ? Podaj nam sw贸j e-mail aby otrzymywa膰 sklepowy biuletyn.
E-mail:
Twoje imi臋:
Wyszukiwane frazy
P艂atno艣ci Online
PayPal
Regulamin

REGULAMIN SKLEPU naildesign.pl
Spis tre艣ci
§ 1 Postanowienia Og贸lne
§ 2 Zawarcie umowy o 艣wiadczenie us艂ug drog膮 elektroniczn膮
§ 3 Zawarcia umowy sprzeda偶y
§ 4 P艂atno艣膰, dostawa, odbi贸r
§ 5 Dane osobowe
§ 6 Reklamacje
§ 7 Odst膮pienia od umowy
§ 8 Informacje dodatkowe
§ 1 Postanowienia og贸lne
1.       Sklep internetowy dost臋pny pod adresem internetowym www.naildesign.pl dalej: „Sklep internetowy”) prowadzony jest przez ABC International Sp. z o.o. , kapita艂 zak艂adowy 1.290.000,00  z艂otych w ca艂o艣ci wniesiony, NIP 5213184133, ,  adres poczty elektronicznej abcinternational@email.de  numer telefonu: 228800455 (op艂ata standardowa - wg. cennika w艂a艣ciwego operatora).
2.       S艂owniczek:
1.       Us艂ugodawca, Operator, Administrator, Sprzedawca –  ABC International Sp. z o.o. ul. Cyprysowa 8 02-265 Warszawa
2.       Us艂ugobiorca, U偶ytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadaj膮ca osobowo艣ci prawnej, kt贸ra korzysta z us艂ugi 艣wiadczonej drog膮 elektroniczn膮 przez Us艂ugodawc臋,
3.       Klient –  Us艂ugobiorca, U偶ytkownik, kt贸ry chce  zawrze膰 lub zawar艂 umow臋 sprzeda偶y ze Sprzedawc膮,
4.       Zam贸wienie – jednostronne o艣wiadczenie woli Klienta, zmierzaj膮ce bezpo艣rednio do zawarcia Umowy sprzeda偶y, okre艣laj膮ce w szczeg贸lno艣ci: rodzaj i liczb臋 towaru.
3.       Us艂ugodawca 艣wiadczy us艂ugi drog膮 elektroniczn膮 polegaj膮ce w szczeg贸lno艣ci na
1.       umo偶liwieniu z艂o偶enia Zam贸wie艅 na towary dost臋pne w Sklepie internetowym
2.       dostarczaniu tre艣ci marketingowych dot. Sklepu internetowego za pomoc膮 newslettera
3.       umo偶liwieniu U偶ytkownikom komentowania produkt贸w dost臋pnym na stronie internetowej Sklepu internetowego
§ 2 Zawarcie umowy o 艣wiadczenie us艂ug drog膮 elektroniczn膮
1.       Zawarcie umowy o 艣wiadczenie us艂ugi drog膮 elektroniczn膮 nast臋puje w momencie rozpocz臋cia korzystania ze Sklepu internetowego. Za rozpocz臋cie korzystania ze Sklepu Internetowego uwa偶a si臋 w szczeg贸lno艣ci : a) dodanie towar贸w do koszyka, b) utworzenie konta U偶ytkownika (rejestracj臋),             c) zapisanie si臋 na newsletter, d) czy te偶 z艂o偶enie Zam贸wienia,
a)     Dodanie towar贸w do koszyka polega na wybraniu towaru kt贸rym jeste艣my zainteresowani  ze strony internetowej Sklepu internetowego, okre艣lenie jego ilo艣ci oraz klikni臋cie odpowiedniego pola na stronie – „Dodaj do koszyka”
1.       Je偶eli chcemy doda膰 kolejne towary do koszyka klikamy na stronie internetowej przycisk „Kontynuuj zakupy” oraz powtarzamy ppkt. a).
2.       Stan koszyka mo偶emy sprawdzi膰 klikaj膮c przycisk „Zobacz” widoczny na stronie Sklepu internetowego.
b)    Utworzenie konta U偶ytkownika (rejestracja) polega na
1.        Manualnym wype艂nieniu formularza rejestracyjnego udost臋pnionego na stronie www.naildesign.pl– czynno艣ciami niezb臋dnymi jest podanie: imienia, nazwiska, adresu, numeru telefonu, adresu e-mail oraz has艂a (wymagane pola oznaczone s膮 czerwon膮 „*”)
2.       Aby utworzy膰 konto U偶ytkownika koniecznym jest zaakceptowanie niniejszego regulaminu
3.       Nast臋pnie nale偶y klikn膮膰 pole „Dalej” – w tym momencie konto U偶ytkownika zostaje utworzone, o czym U偶ytkownik jest informowany komunikatem „Twoje konto zosta艂o utworzone” (w sytuacji gdy rejestracja konta U偶ytkownika zosta艂a przeprowadzona w zwi膮zku ze sk艂adaniem Zam贸wienia Klient zostaje przekierowany na stron臋 kontynuacji sk艂adania Zam贸wienia)
c)    Dostarczanie tre艣ci dot. Sklepu internetowego za pomoc膮 newslettera polega na:
1.       wpisaniu swojego adresu e-mail i imienia w polu „Zapisz si臋 na Newsletter” widocznym na stronie internetowej Sklepu internetowego oraz naci艣ni臋cie pola  „Potwierd藕” albo
2.       odhaczeniu stosownego checkboxa podczas tworzenia konta U偶ytkownika zgodnie z ppkt. b powy偶ej;
d)    umo偶liwienie U偶ytkownikom komentowania produkt贸w dost臋pnych na stronie internetowej Sklepu internetowego polega na dodaniu opinii przez U偶ytkownika pod konkretnym produktem za pomoc膮 pola „Opinie” widocznym przy danym produkcie, a nast臋pnie naci艣ni臋ciu pola „Dodaj opini臋”. Komentowanie produkt贸w jest dost臋pne jedynie dla U偶ytkownik贸w posiadaj膮cych konto U偶ytkownika.
e)    Z艂o偶enie Zam贸wienia (w tym zawarcie umowy sprzeda偶y) zosta艂o dok艂adnie opisane w § 3 niniejszego regulaminu.
2.       Umowa o 艣wiadczenie us艂ug drog膮 elektroniczn膮 zostaje zawarta na czas nieoznaczony.
3.       艢wiadczenie us艂ug drog膮 elektroniczn膮 przez Us艂ugodawc臋 jest nieodp艂atne.
4.       Zasady wypowiadania i rozwi膮zywania um贸w o 艣wiadczenie us艂ug drog膮 elektroniczn膮 zosta艂y om贸wione w dalszej cz臋艣ci regulaminu.
§ 3 Zawarcie umowy Sprzeda偶y
1.       Zam贸wienia na towary s膮 przyjmowane za po艣rednictwem formularza zam贸wie艅 umieszczonego na stronie internetowej Sklepu internetowego albo poprzez poczt臋 mailow膮 abcinternational@email.de
2.       Informacje o towarach podane na stronach internetowych Sklepu internetowego, w szczeg贸lno艣ci ich opisy, parametry techniczne i u偶ytkowe oraz ceny, stanowi膮 zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm..
3.        Z艂o偶enia Zam贸wienia poprzez formularz zam贸wie艅
1.     W celu z艂o偶enia Zam贸wienia nale偶y:
1.     wybra膰 interesuj膮cy nas (Klienta) produkt ze strony internetowej Sklepu internetowego nast臋pnie doda膰 go do koszyka poprzez klikni臋cie odpowiedniego pola na stronie - zgodnie z §  2  ust. 1 ppkt. a).
2.    gdy w koszyku znajduj膮 si臋 ju偶 wszystkie produkty nas(Klienta) interesuj膮ce przechodzimy do kolejnych podstron u偶ywaj膮c przycisku „Do kasy”.
3.    zostajemy przekierowani do podstrony podzielonej na sekcje. G贸rna o nazwie „Jestem zarejestrowanym klientem i mam ju偶 konto”, 艣rodkowa „Nowy klient”
4.    Zarejestrowani Klienci (posiadaj膮cy ju偶 konto U偶ytkownika) wpisuj膮 sw贸j login i has艂o podane podczas zak艂adania konta U偶ytkownika oraz klikaj膮 „Zaloguj”. (Gdyby has艂o zosta艂o zapomniane mo偶na skorzysta膰 z opcji „Przypomnij has艂o” znajduj膮cej si臋 pod przyciskiem „Zaloguj”).
5.    Klienci, kt贸rzy nie posiadaj膮 konta U偶ytkownika mog膮 wybra膰 mo偶liwo艣膰 sk艂adania Zam贸wienia bez tworzenia konta U偶ytkownika (logowania), w tym celu klikaj膮 „Do kasy” w sekcji „Kasa”, a nast臋pnie w wy艣wietlonym formularzu podaj膮 wszelkie niezb臋dne dane do zrealizowania Zam贸wienia tj. dane teleadresowe: imi臋, nazwisko, adres, numer telefonu (wymagane dane oznaczona si臋 znakiem gwiazdki*) oraz klikaj膮 przycisk „Przejd藕 dalej” (w tym miejscu niezb臋dne jest r贸wnie偶 dokonanie akceptacji niniejszego regulaminu).
6.    nast臋pnie nale偶y okre艣li膰 spos贸b dostawy towaru oraz okre艣li膰 form臋 p艂atno艣ci
7.    u偶ywaj膮c przycisku „Z艂贸偶 zam贸wienie” Klient przechodzi do podstrony, w kt贸rej znajd膮 si臋 wszelkie informacje dotycz膮ce zam贸wienia, tzn.:
1.       przedmiot zam贸wienia
2.       jednostkowa oraz 艂膮czna cena zamawianych produkt贸w lub us艂ug, w tym koszt贸w dostawy oraz dodatkowych koszt贸w (o ile wyst臋puj膮)
3.       wybranego sposobu dostawy i sposobu p艂atno艣ci
4.       nast臋pnie nale偶y uwa偶nie sprawdzi膰 czy wszystko si臋 zgadza i potwierdzi膰 przyciskiem „Zamawiam”.
(Na tym etapie zosta艂o z艂o偶one Zam贸wienie. Tak z艂o偶one Zam贸wienie stanowi ofert臋 i wi膮偶e Klienta je偶eli Sprzedawca niezw艂ocznie potwierdzi jej otrzymanie).
2.      Potwierdzenie otrzymania Zam贸wienia oraz zawarcie umowy sprzeda偶y:
1.       Potwierdzenie otrzymania Zam贸wienia nast臋puje poprzez wys艂anie wiadomo艣ci e-mail na podany przez Klienta adres e-mail przez Sprzedawc臋. Wiadomo艣膰 ta zatytu艂owana „Potwierdzenie otrzymania zam贸wienia ” zawiera:
1.       Potwierdzenie wszystkich istotnych element贸w Zam贸wienia,
2.       O艣wiadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu Zam贸wienia
3.       Link do niniejszego regulaminu
2.       Nast臋pnie Klient otrzymuje od Sprzedawcy (na podany przez Klienta  adres e-mail) wiadomo艣膰 zatytu艂owan膮 „Zam贸wienie przyj臋te do realizacji”, kt贸re zawiera o艣wiadczenie Sprzedawcy o przyj臋ciu Zam贸wienia do realizacji (przyj臋cie oferty)
1.     Oferta z艂o偶ona przez Klienta przestaje go wi膮za膰 z up艂ywem czasu, w kt贸rym m贸g艂 w zwyk艂ym toku czynno艣ci otrzyma膰 odpowied藕 Sprzedawcy wys艂an膮 bez nieuzasadnionego op贸藕nienia( w razie w膮tpliwo艣ci Sprzedawca zobowi膮zuje si臋 do wys艂ania potwierdzenie przyj臋cia zam贸wienia w ci膮gu. 7 dni
3.       Umow臋 sprzeda偶y poczytuje si臋 za zawart膮 w chwili otrzymania przez Klienta wiadomo艣ci e-mail, o kt贸rej mowa w §3. 2.2
3.    Z艂o偶enie zam贸wienia poprzez e-mail  abcinternational@email.de
1.    Z艂o偶enie zam贸wienia, zawarcie umowy
1.       W celu z艂o偶enia Zam贸wienia poprzez przes艂anie wiadomo艣ci e-mail nale偶y wys艂a膰 wiadomo艣膰 e-mail na adres abcinternational@email.de,  Tre艣膰 wiadomo艣ci powinna okre艣la膰 istotne postanowienia umowy, tj. przedmiot umowy, cena, ilo艣膰.
2.       W tre艣ci wiadomo艣ci e-mail Klient jest zobowi膮zany do podania danych niezb臋dnych do prawid艂owej realizacji wysy艂ki towaru(imi臋, nazwisko, adres dostawy, numer telefonu),. Dodatkowo klient jest zobowi膮zany do okre艣lenie sposobu realizacji p艂atno艣ci.
3.   Oferta z艂o偶ona przez Klienta przestaje go wi膮za膰 z up艂ywem czasu, w kt贸rym m贸g艂 w zwyk艂ym toku czynno艣ci otrzyma膰 odpowied藕 Sprzedawcy wys艂an膮 bez nieuzasadnionego op贸藕nienia( w razie w膮tpliwo艣ci Sprzedawca zobowi膮zuje si臋 do wys艂ania potwierdzenie przyj臋cia zam贸wienia w ci膮gu. 7dni
4.   Umow臋 poczytuj臋 si臋 za zawart膮 chwili otrzymania przez Klienta o艣wiadczenia Sprzedawcy o jej przyj臋ciu §3pkt.3.2.3
4.    Ka偶da umowa sprzeda偶y b臋dzie potwierdzana paragonem lub na 偶yczenie Klienta faktur膮 VAT, kt贸re b臋d膮 do艂膮czane do przesy艂ek.
 
§ 4 Odbi贸r, Dostawa, P艂atno艣膰
1.       Klient mo偶e wybra膰 nast臋puj膮cy spos贸b odbioru lub dostawy towaru:
a) odbi贸r osobisty
b) przesy艂ka kurierska
c) przesy艂ka kurierska pobraniowa
d) przesy艂ka pocztowa
Dla zam贸wie艅 o potwierdzonej warto艣ci powy偶ej 5000 z艂 brutto - koszty transportu pokrywa Sprzedaj膮cy
Dla zam贸wie艅 o potwierdzonej warto艣ci poni偶ej 5000 z艂 brutto - koszty transportu pokrywa KLIENT
2.     Ewentualne koszty dostawy zostan膮 wskazane w trakcie sk艂adania Zam贸wienia. S膮 one uzale偶nione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy i przedstawiaj膮 si臋 nast臋puj膮co:





Waga 1 paczki    kurier    Poczta polska
Do 5 kg    ------------------    16 z艂 brutto
Do 20 kg    17 z艂 brutto    -----------------
Do 20 kg pobranie    25 z艂 brutto    -----------------
 
Pod poj臋ciem paczka pocztowa rozumie si臋 w przypadku paczki pocztowej wysy艂anej za po艣rednictwem Poczty Polskiej SA opakowanie, kt贸rego obj臋to艣膰 nie przekracza 0,1 m3. Maksymalny wymiar paczki to d艂ugo艣膰 600 mm, szeroko艣膰 400 mm, wysoko艣膰 400 mm.
c) paczka kurierska powy偶ej 30 kg
cena ustalana indywidualnie
3.    Na czas oczekiwania Klienta na przesy艂k臋 sk艂adaj膮 si臋: czas kompletowania zam贸wienia i czas dostawy przesy艂ki.
1.       Czas kompletowania zam贸wienia wynosi maksymalnie do 2 dni roboczych, z tym 偶e Zam贸wienia z艂o偶one i przyj臋te do realizacji do godz. 14:00 w dni robocze s膮 realizowane tego samego dniu. Czas ten nale偶y liczy膰 w nast臋puj膮cy spos贸b:
1.       w przypadku wyboru przez Klienta sposobu p艂atno艣ci za pobraniem – od momentu zawarcia umowy zgodnie z § 3 do chwili skompletowania i wys艂ania zam贸wionych towar贸w;
2.       w przypadku wyboru przez Klienta sposobu p艂atno艣ci przelewem - od momentu zaksi臋gowania wp艂aty na rachunku bankowym Sprzedawcy do chwili skompletowania i wys艂ania zam贸wionych towar贸w.
2.       Czas dostawy uzale偶niony jest od sposobu odbioru/dostawy towaru wybranego przez Klienta:
1.       Paczki kurierskie dostarczane s膮 w ci膮gu deklarowanych 2 dni roboczych
2.       Paczki pocztowe dostarczane s膮 w ci膮gu deklarowanych 3 dni roboczych
3.       O ile strony nie um贸wi艂y si臋 inaczej, umowa powinna zosta膰 wykonana przez Sprzedawc臋 w terminie trzydziestu dni po z艂o偶eniu przez Klienta o艣wiadczenia woli o zawarciu umowy.
4.    Uwagi dotycz膮ce odbioru towaru:
1.     Paczka pocztowa (Poczta Polska SA)
1.       Paczki dostarczane s膮 pod podany adres. Je偶eli pracownik Poczty Polskiej nie zastanie pod nim osoby upowa偶nionej do odbioru przesy艂ki zostawia zawiadomienie (tzw.awizo). nale偶y si臋 po ni膮 zg艂osi膰 w ci膮gu 14 dni (od dnia nast臋pnego po dniu dor臋czenia awiza) do najbli偶szego Urz臋du Pocztowego w celu jej odebrania. Po tym terminie towar b臋dzie zwr贸cony do magazynu Sprzedawcy.
2.       Paczka kurierska (DHL Express (Poland) Sp. z o.o.; Schenker Sp. z o.o.; Raben Polska Sp. z o.o. UPS Sp. z o.o. Cargo Poland Sp. z o.o.)
1.       Paczki/drobnica/paleta dostarczane s膮 pod wskazany adres. W przypadku nieobecno艣ci Odbiorcy, Kurier pozostawia awizo z zaznaczonym terminem ponownej pr贸by dor臋czenia przesy艂ki oraz ze wskazaniem gdzie i kiedy Odbiorca mo偶e osobi艣cie odebra膰 przesy艂k臋, je艣li podany przez Kuriera ponowny termin Odbiorcy nie odpowiada. W przypadku braku odbioru przesy艂ka zwracana jest do Sprzedawcy.
3.       PAMI臉TAJ, 偶e po dostarczeniu przesy艂ki na miejsce przeznaczenia masz prawo zbada膰 stan przesy艂ki przed jej odbiorem od przewo藕nika(ZALECANE).
4.       PAMI臉TAJ, 偶e je偶eli przed wydaniem przesy艂ki oka偶e si臋, 偶e dozna艂a ona ubytku lub uszkodzenia to przewo藕nik ma obowi膮zek niezw艂ocznie protokolarnie ustali膰 stan przesy艂ki oraz okoliczno艣ci powstania szkody. Przewo藕nik wykonuje te czynno艣ci r贸wnie偶 na 偶膮danie uprawnionego, je偶eli twierdzi on, 偶e przesy艂ka jest naruszona(ZALECANE).
5.       PAMI臉TAJ, 偶e je偶eli po wydaniu przesy艂ki zauwa偶ysz ubytek lub uszkodzenie niedaj膮ce si臋 z zewn膮trz zauwa偶y膰 przy odbiorze, to masz prawo, niezw艂ocznie po ujawnieniu szkody, nie p贸藕niej jednak ni偶 w ci膮gu 7 dni od odbioru przesy艂ki, 偶膮da膰 od przewo藕nika ustalenia stanu przesy艂ki(ZALECANE).
5.    Je偶eli Sprzedawca nie jest w stanie spe艂ni膰 艣wiadczenia z tego powodu, 偶e przedmiot 艣wiadczenia nie jest dost臋pny, niezw艂ocznie, nie p贸藕niej jednak ni偶 w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy, zawiadomi o tym Klienta i zwr贸ci ca艂膮 otrzyman膮 od niego sum臋 pieni臋偶n膮.
6.    Ceny wszystkich towar贸w uwidocznionych na stronie Sklepu internetowego wyra偶one s膮 w z艂otych polskich i zawieraj膮 wszystkie sk艂adniki, w tym podatek VAT, c艂a oraz wszelkie inne daniny publiczne. Cena nie zawieraj膮 jednak koszt贸w przesy艂ki, kt贸re s膮 wskazywane w trakcie sk艂adania zam贸wienia.
7.    Cena podana przy ka偶dym towarze jest wi膮偶膮ca w chwili z艂o偶enia przez Klienta Zam贸wienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezale偶nie od zmian cen w Sklepie internetowym, kt贸re mog膮 si臋 pojawi膰 w odniesieniu do poszczeg贸lnych towar贸w po z艂o偶eniu przez Klienta Zam贸wienia.
8.    Klient dokonuje p艂atno艣ci w nast臋puj膮cej formie:
1.       p艂atno艣膰 przy odbiorze przesy艂ki (dla przesy艂ek za pobraniem)
2.       p艂atno艣膰 przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy
3.       p艂atno艣ci elektroniczne za po艣rednictwem serwisu PAYU.pl (przyk艂adowe dost臋pne sposoby to: karta p艂atnicza online; przelew tradycyjny – blankiet; mTransfer; Przelewy24 BZWBK; P艂ac臋 z Inteligo; P艂a膰 z ING; P艂ac臋 z iPKO).
§ 5 Dane osobowe
1.     Dane U偶ytkownika / Klienta wpisane w formularzu rejestracyjnym lub zakupu zostaj膮 za jego zgod膮 wprowadzone do bazy danych sklepu internetowego www.naildesign.pl . Administratorem tych danych jest ABC International Sp. z o.o. …… Baza danych sklepu zosta艂a stworzona wy艂膮cznie w celu umo偶liwienia U偶ytkownikom/Klientom sk艂adania Zam贸wie艅 oraz ich realizacji i nie jest udost臋pniana innym podmiotom.
2.    Baza danych Sklepu internetowego zosta艂a stworzona w celu:
1.       Nawi膮zania, ukszta艂towania tre艣ci, zmiany czy te偶 rozwi膮zania stosunku umownego (umowa o 艣wiadczenie us艂ug drog膮 elektroniczn膮 i umowa sprzeda偶y)
2.       Dostarczaniu(za uprzedni膮 zgod膮 U偶ytkownika), tre艣ci dot. Sklepu internetowego za pomoc膮 „newslettera”
3.    Administrator powierza przetwarzanie danych osobowych Klienta wy艂膮cznie w zakresie niezb臋dnym do wykonania us艂ugi przewozu towaru do Klienta podmiotom wskazanym w § 4 ust. 1 tj. w zale偶no艣ci od aktualnej umowy:
1.       DHL Express (Poland) Sp. z o.o. z siedzib膮 w Warszawie (adres siedziby: ul. Osma艅ska 2; 02-823 Warszawa) numer w Rejestrze Przedsi臋biorc贸w KRS 0000047237
2.       Schenker Sp. z o.o. z siedzib膮 w Warszawie (adres siedziby: ul. J.K. Ordona 2a; 01-237 Warszawa), numer w Rejestrze Przedsi臋biorc贸w KRS 000040104
3.     UPS Polska Sp. z o.o. Ul. Pr膮dzy艅skiego 1/3 01-222 Warszawa, Polska
4.     NIP 522-10-04-200
5.       Poczta Polska SA z siedzib膮 w Warszawie (adres siedziby: ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa) numer w Rejestrze Przedsi臋biorc贸w KRS 0000334972
4.    Klient ma prawo do weryfikacji swoich danych. Klient ma prawo dost臋pu do tre艣ci swoich danych oraz ich poprawy. W celu realizacji tych uprawnie艅 prosimy U偶ytkownika/ Klienta o korzystanie z opcji w ramach swojego konta lub z adresu ul. Cyprysowa 8 02-265 Warszawa
5.    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne dla dokonania rejestracji i zakupu w Sklepie internetowym.
6.    Us艂ugodawca mo偶e przetwarza膰 nast臋puj膮ce dane osobowe U偶ytkownika / Klienta niezb臋dne do nawi膮zania, ukszta艂towania tre艣ci, zmiany lub rozwi膮zania stosunku prawnego:
1.       nazwisko i imiona U偶ytkownika / Klienta lub nazwa firmy,
2.       adres zameldowania na pobyt sta艂y lub adres siedziby,
3.       adres do dostawy, je偶eli jest inny ni偶 adres, o kt贸rym mowa w pkt b,
4.       adres elektroniczny (adres e-mail),
5.       numer telefonu
6.       numer NIP (opcjonalnie, dla firm).
7.    Us艂ugodawca zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy o 艣wiadczeniu us艂ug drog膮 elektroniczn膮 z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204) wskazuje, 偶e podanie danych z §5 pkt6 . a, c, d i e jest niezb臋dne do 艣wiadczenia us艂ugi drog膮 elektroniczn膮 (z wyj膮tkiem us艂ugi „newslettera” dla kt贸rej wystarczaj膮ce jest podanie adresu elektronicznego – adresu email).
§ 6 Reklamacje
1.       Reklamacje dotycz膮ce zakupionego towaru:
1.       Podstawa i zakres odpowiedzialno艣ci Sprzedawcy wobec Klienta b臋d膮cego jednocze艣nie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego  z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) z tytu艂u niezgodno艣ci towaru z umow膮 s膮 okre艣lone ustaw膮 o szczeg贸lnych warunkach sprzeda偶y konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
2.       Gdy zakupiony przez Klienta towar jest niezgodny z umow膮 lub posiada wady nale偶y o tym fakcie zawiadomi膰 Sprzedawc臋 oraz w razie potrzeby dostarczy膰 reklamowany towar do Sprzedawcy na adres: ul Cyprysowa 8 02-265 Warszawa
3    Zaleca si臋 z艂o偶enie reklamacji pisemnie lub za pomoc膮 wiadomo艣ci e-mail na adres abcinternational@email.de  W celu przyspieszenia i u艂atwienia rozpatrzenia reklamacji zaleca si臋 przes艂anie tak偶e informacji o numerze zam贸wienia oraz jego dacie.
1.     Rozpatrzenie reklamacji nast臋puje niezw艂ocznie, nie p贸藕niej jednak ni偶 w terminie 14 dni roboczych.
2.    Odpowied藕 w sprawie reklamacji jest wysy艂ana na podany przez Klienta adres lub w inny wskazany przez Klienta spos贸b.
3.    W przypadku towar贸w obj臋tych gwarancj膮 Sprzedawca informuje, i偶 gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wy艂膮cza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnie艅 kupuj膮cego wynikaj膮cych z niezgodno艣ci towaru z umow膮.
2.       Reklamacje zwi膮zane ze 艣wiadczeniem us艂ug drog膮 elektroniczn膮 poprzez Sklep internetowy:
1      Reklamacje zwi膮zane ze 艣wiadczeniem us艂ug drog膮 elektroniczn膮 za po艣rednictwem Sklepu internetowego nale偶y sk艂ada膰 na adres mailowy abcinternational@email.de  
2      Zaleca si臋 podanie w powy偶szej wiadomo艣ci e-mail rodzaju i daty wyst膮pienia nieprawid艂owo艣ci oraz danych kontaktowych – u艂atwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
3      Rozpatrzenie takiej reklamacji nast臋puje niezw艂ocznie, nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni.
4      Odpowied藕 w sprawie reklamacji jest wysy艂ana na adres e-mail U偶ytkownika lub w inny podany przez U偶ytkownika spos贸b.
§ 7 Odst膮pienie od umowy
1.       Klient b臋d膮cy jednocze艣nie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego  z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), kt贸ry zawar艂 umow臋 na odleg艂o艣膰, mo偶e od niej odst膮pi膰 bez podania przyczyn, sk艂adaj膮c stosowne o艣wiadczenie na pi艣mie w terminie dziesi臋ciu(10)  dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wys艂anie o艣wiadczenia przed jego up艂ywem. O艣wiadczenie mo偶na wys艂a膰 na nast臋puj膮cy adres: ul Cyprysowa 8 02-265 Warszawa
2.     W razie odst膮pienia od umowy umowa jest uwa偶ana za niezawart膮, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowi膮za艅. To, co strony 艣wiadczy艂y, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba 偶e zmiana by艂a konieczna w granicach zwyk艂ego zarz膮du.
3.       Zwrot powinien nast膮pi膰 niezw艂ocznie, nie p贸藕niej ni偶 w terminie czternastu dni. Je偶eli konsument dokona艂 jakichkolwiek przedp艂at, nale偶ne s膮 od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedp艂aty.
4.       Informacja dot. zwrotu 艣wiadcze艅:
1.       Sprzedawca dokona zwrotu zap艂aconej ceny towaru wraz z ewentualnymi poniesionymi kosztami dostawy towaru do konsumenta na wskazany przez konsumenta numer konta bankowego lub w inny wskazany przez konsumenta spos贸b (np. przekaz pocztowy)
2.       Konsument natomiast mo偶e dokona膰 zwrotu zakupionego towaru na poni偶szy adres: ul. Cyprysowa 8 02-265 Warszawa
5.    Konsument, kt贸ry odst臋puje od umowy sprzeda偶y ponosi tylko bezpo艣rednie koszty zwrotu towaru do Sprzedawcy.
6.       Termin dziesi臋ciodniowy, w kt贸rym konsument mo偶e odst膮pi膰 od umowy, liczy si臋 od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy 艣wiadczenia us艂ugi - od dnia jej zawarcia.
7.       Prawo odst膮pienia od umowy zawartej na odleg艂o艣膰 nie przys艂uguje konsumentowi w wypadkach:
1.       艣wiadczenia us艂ug rozpocz臋tego, za zgod膮 konsumenta, przed up艂ywem terminu, o kt贸rym mowa powy偶ej,
2.       dotycz膮cych nagra艅 audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych no艣nikach danych po usuni臋ciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
3.       um贸w dotycz膮cych 艣wiadcze艅, za kt贸re cena lub wynagrodzenie zale偶y wy艂膮cznie od ruchu cen na rynku finansowym,
4.       艣wiadcze艅 o w艂a艣ciwo艣ciach okre艣lonych przez konsumenta w z艂o偶onym przez niego zam贸wieniu lub 艣ci艣le zwi膮zanych z jego osob膮,
5.       艣wiadcze艅, kt贸re z uwagi na ich charakter nie mog膮 zosta膰 zwr贸cone lub kt贸rych przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
6.       dostarczania prasy,
7.       us艂ug w zakresie gier hazardowych.
8. Sprzedawca ma mo偶liwo艣膰 na anulowanie zam贸wienia ( w przypadku zaistnienia b艂臋du istotnego), a w艂a艣ciwie na jego nieprzyj臋cie do realizacji – tym samym umowa sprzeda偶y nie zostanie zawarta.
 
§ 8 Informacje dodatkowe
1.       Umowa sprzeda偶y towar贸w zawierana jest zgodnie z polskim prawem i w j臋zyku polskim.
2.       Wymagania techniczne niezb臋dne do wsp贸艂pracy z systemem teleinformatycznym, kt贸rym pos艂uguje si臋 Us艂ugodawca:
1.       komputer z dost臋pem do Internetu
2.       przegl膮darka internetowa: Mozilla Firefox 8.0 lub Internet Explorer 6.0 lub wersje wy偶sze
3.       Obs艂uga JAVA, FLASH
4.       System operacyjny Windows
5.       Rozdzielczo艣膰 monitora 1280 x 800, kolory 24 lub 32 bit
6.       dost臋p do poczty elektronicznej.
3.       U偶ytkownika obowi膮zuje zakaz dostarczania tre艣ci o charakterze bezprawnym.
4.       Informacja o metodach i 艣rodkach technicznych s艂u偶膮cych wykrywaniu i korygowaniu b艂臋d贸w w wprowadzanych danych:
1.       W trakcie sk艂adania Zam贸wienia, do momentu naci艣ni臋cia przycisku „Zamawiam” Klient ma mo偶liwo艣膰 zmiany wprowadzonych danych (np. rodzaj czy ilo艣膰 towar贸w). W przypadku, jakichkolwiek niezgodno艣ci kierujemy si臋 wy艣wietlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dost臋pnymi na stronie internetowej Sklepu internetowego i odpowiednich jego podstronach. Poprawki wprowadzamy za ka偶dym razem potwierdzaj膮c czynno艣膰 przyciskiem „Zapisz zmiany”. W przypadku problem贸w prosimy o kontakt - mailowy abcinternational@email.de lub telefoniczny pod numerem telefonu  228800455
2.       Po z艂o偶eniu Zam贸wienia na adres e-mail podany w zam贸wieniu zostanie wys艂ane  potwierdzenie otrzymania Zam贸wienia wraz z informacjami o zam贸wieniu (wiadomo艣膰 email zatytu艂owana „Potwierdzenie otrzymania zam贸wienia”). W przypadku b艂臋du Klienta co do wprowadzonych danych (np. ilo艣膰 zamawianego towaru, b艂臋dne naliczenie Zam贸wienia przez system), Klient ma prawo do zmiany Zam贸wienia. Prawo to przys艂uguje  w ci膮gu 2 godzin od otrzymania potwierdzenia otrzymania Zam贸wienia w dni robocze do godz. 14:00, a w pozosta艂ych przypadkach w ci膮gu 12 godzin od momentu otrzymania powy偶szego potwierdzenia. W tym celu Klient powinien wys艂a膰 wiadomo艣膰 e-mail na adres: abcinternational@email.de z odpowiedni膮 dyspozycj膮 zmiany lub telefonicznie pod numerem telefonu 228800455 Po dokonaniu korekty Zam贸wienia Sprzedawca wysy艂a wiadomo艣膰 e-mail na podany w zam贸wieniu adres, w kt贸rym znajdowa膰 si臋 b臋dzie potwierdzenie przyj臋cia poprawionego Zam贸wienia.
5.       Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udost臋pniania przez przedsi臋biorc臋 drugiej stronie tre艣ci zawieranej umowy:
1.       Utrwalenie, zabezpieczenie i udost臋pnienie tre艣ci zawieranej umowy nast臋puje na dwa sposoby:
1.       Poprzez wys艂anie Klientowi na podany adres e-mail tre艣ci zawieranej umowy zgodnie z  § 3 ust.3.2.3 (wiadomo艣ci email zatytu艂owane „Potwierdzenie otrzymania zam贸wienia” oraz „Zam贸wienie przyj臋te do realizacji”) – dotyczy jedynie Zam贸wie艅 sk艂adanych poprzez formularz zakupu b膮d藕 mailowo.
2.       Poprzez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z odbiorem lub przesy艂k膮 towaru regulaminu, specyfikacji zam贸wienia oraz dowodu zakupu.
2.       Tre艣膰 zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy oraz udost臋pniana na ka偶de 偶膮danie Klienta.
6.       Informacja na temat wypowiadania i rozwi膮zywania um贸w o 艣wiadczenie us艂ug drog膮 elektroniczn膮:
1.       U偶ytkownik ma prawo w ka偶dej chwili wypowiedzie膰 umow臋 o 艣wiadczenie us艂ug drog膮 elektroniczn膮 o charakterze ci膮g艂ym przez Us艂ugodawc臋 (np. konto U偶ytkownika) bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych koszt贸w i bez wskazania przyczyn:
1.       Wypowiedzenia umowy mo偶na dokona膰 poprzez przes艂anie odpowiedniego o艣wiadczenia na adres mailowy abcinternational@email.de lub te偶 pisemnie na adres Us艂ugodawcy (wskazany na wst臋pie niniejszego regulaminu).
2.       Umowa w takim przypadku wygasa po up艂ywie 7 dni od chwili otrzymania przez Us艂ugodawc臋 wypowiedzenia.
2.       Us艂ugodawca ma prawo wypowiedzie膰 umow臋 o 艣wiadczenie us艂ug drog膮 elektroniczn膮 z zachowaniem 7 dniowego terminu wypowiedzenia w przypadku, gdy U偶ytkownik dostarcza tre艣ci o charakterze bezprawnym.
3.       Wypowiedzenie i rozwi膮zanie umowy nie skutkuje w 偶aden spos贸b z  utraty praw ju偶 nabytych przez Klient贸w korzystaj膮cych z Sklepu internetowego.
7.       W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie maj膮 zastosowanie przepisy:
1.       Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.),
2.       Ustawy o 艣wiadczeniu us艂ug drog膮 elektroniczn膮 z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
3.       Ustawy o ochronie niekt贸rych praw konsument贸w oraz o odpowiedzialno艣ci za szkod臋 wyrz膮dzon膮 przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. Nr 22, poz. 271)
4.       Ustawy o szczeg贸lnych warunkach sprzeda偶y konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.)
5.       oraz inne w艂a艣ciwe przepisy prawa polskiego.
8.       Zmiany w regulaminie:
1.       Us艂ugodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian niniejszego regulaminu, o czym U偶ytkownik zostanie powiadomiony z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem przed dniem wej艣cia w 偶ycie zmian (stosowna informacja zostanie wyra偶ona w wyra藕ny spos贸b poprzez zamieszczenie na stronie internetowej Sklepu internetowego oraz przes艂ana na adres e-mail zarejestrowanego U偶ytkownika), a ponadto U偶ytkownik zostanie ka偶dorazowo poproszony o akceptacj臋 regulaminu przed z艂o偶eniem Zam贸wienia.
2.       Zmieniony regulamin wi膮偶e U偶ytkownika, je偶eli zosta艂y zachowane wymagania okre艣lone w art. 384 kodeksu cywilnego (tzn. U偶ytkownik zosta艂 prawid艂owo powiadomiony o zmianach), a U偶ytkownik nie wypowiedzia艂 umowy o 艣wiadczenie us艂ug drog膮 elektroniczn膮 o charakterze ci膮g艂ym w terminie 30 dni.
3.       Zmiany regulaminu nie b臋d膮 w 偶aden spos贸b narusza膰 praw nabytych  przez U偶ytkownik贸w korzystaj膮cych ze Sklepu internetowego przed dniem wej艣cia w 偶ycie zmian, w szczeg贸lno艣ci nie b臋d膮 mia艂y wp艂ywu na z艂o偶one i/lub realizowane zam贸wienia. W takim przypadku zam贸wienia te b臋d膮 realizowane na zasadach dotychczasowych.
9.       Rozstrzyganie spor贸w:
1.       Ewentualne spory powsta艂e pomi臋dzy Sprzedawc膮, a Klientem b臋d膮cym jednocze艣nie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego  z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) zostaj膮 poddane s膮dom w艂a艣ciwym zgodnie z przepisami kodeksu post臋powania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz.U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
2.       Ewentualne spory powsta艂e pomi臋dzy Sprzedawc膮, a Klientem nieb臋d膮cym jednocze艣nie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego  z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), zostaj膮 poddane s膮dowi w艂a艣ciwemu ze wzgl臋du na siedzib臋 Sprzedawcy.
 

Powr贸t
18 luty 2018
70530150 wywo艂a艅 od 25 marzec 2004
Copyright © ABC International Sp. z o.o. Media & Web Solutions
Korzystanie z tej witryny oznacza wyra偶enie zgody na wykorzystanie plik贸w cookies.Wi臋cej informacji mo偶esz znale藕膰 w naszej Polityce prywatno艣ci. Nie pokazuj wi臋cej tego komunikatu